Freda

Tja!

Blir så irriterad på datan som är så himla seg just nu. Tar ju 100 år innan man kommer in på nån sida och så..

Har ni för er då? Jag sitter just nu och kollar Let's Dance och skriver här =P Efter de så ska jag kanske kolla på nån film.

Idag har jag städat rummet lite, dammtorkat och så. Har städat åt Em också och hon har fått vara ute en stund. Har pluggat lite engelska, legat och läst och kollat på hela Dreamgirls =P Har ju inte kollat på den sen jag gjorde det förut och då somna jag ju ;P Så nu har jag äntligen sett hela. Den va riktigt bra =)

image330

Sen har jag väl inte gjort så mycket direkt. Har varit lite slapp idag. Men de ska jag inte va imorron =P Då ska jag träna och gå på promenad =) Om det är lika bra väder som det va idag. Blir det kallare då stannar jag inne ;P

Inte långt kvar tills vi får hämta lilla sötis Mimmi =D

Ha en trevlig kväll! =)

Ciao!

//Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0