Gossip Girl

Hejsan!

Har städat lite i rummet idag, dammsugit och så igen, för Em skvätter ju ut spån över allt. Så det är bara för mig att dammsuga typ varje da om jag inte vill dra runt spån i hela rummet. Har kollat lite på tv, pluggat en hel del. Busat me lilla sötis Mimmi =P Hon är så söt och go ;) Sen har jag inte gjort så mycket mer idag.

Ska kanske åka till stan i morron. Cassandra måste köpa ett ryggskydd och så orkar inte mamma köra. Blir som vanligt jag som får köra när det är längre sträckor. Men jag har ingenting emot det så =P Bara inte pip Isak är me så går de bra. Blir ju tokig när han bara skriker och har sig. Fattar inte hur jag ska klara av att skaffa barn egentligen, men det kanske är lättare när det är ens eget och inte ett syskon.

Ska kolla på Gossip Girl som börjar nu =P

image363 image364

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0