Jarhead

Tjena

Va och träna förut me mamma. Va väldigt skönt =P Ska försöka komma iväg fler gånger den här veckan. Får se om jag ska börja sola den här veckan också. Ska nog gö de, vill ju börja få lite färg för det är ju så trisst att vi blek.
Vi va och handlade lite efter att vi hade tränat och så va vi upp på apoteket en sväng också. Sen har jag bara käkat lite, och kollat på Jarhead. Va första gången jag såg den. Va la rätt bra, men inte den bästa krigsfilm jag har sett direkt. Men Jake Gyllenhaal va rätt snygg där ;P Hehe


image324

Ska gå och plugga snart, ska ta ut Em en stund också så hon får springa lite. Kanske ska titta lite på tv sen också, får se, beror på om det är nånting bra.

Ha de gött!

Ciao!


Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0