Let's Dance & Miami Ink

Jepp, jag kommer spendera den här fredagskvällen framför tven ;P Måste ju kolla på Let's Dance & Miami Ink =P Älskar Miami Ink så de tänker jag inte missa ;P

Har typ spenderat hela min da framför tven för jag har inte mått speciellt bra idag. Har iaf varit skönt att bara slappat och jag mår bättre nu så imorron ska jag la kunna gö massa saker =P Har iaf varit ute en hel del me Mimmi idag så jag har inte bara legat på soffan ;P Och nu sitter jag bara här och dricker massa vatten och väntar på att Let's Dance ska börja =P Dricker alltid minst 2 liter vatten om dan, vilket jag aldrig gjorde förut, för jag hata vatten då. Men nu gillar jag det och dricker det hela tiden =P

Nee nu ska jag gå ner och lägga mig på soffan igen ;P

Ha en trevlig kväll! =)

Ciao!

Michelle

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Gillar också Miami ink. Ha en jättebra fredagskväll!

2008-02-29 @ 20:38:35
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0