Melodifestivalen

Tja!

Jag är gla att Amy Diamond gick till finalen i Globen, för hon hade en utav dom bästa låtarna igår. Men Christer Sjögrens låt sög ju. Den låten rösta la alla gamlingar på. Fatta inte att den kunde komma me. Michael Michailoff tyckte jag va jätte bra och hade en bra låt. Jag tyckte att han och Amy skulle ha gått till finalen i Globen, men så vart de ju inte. Säger ju bara de att, fan i helvete om Christer skulle vinna hela skiten. Då tänker inte jag se det nå mer..

image336

Usch, jag blir less på det här tråkiga vädret. Är ju bara grått och trist, och så regnar det ju lite och så. Vill ju ha sol och sommar nu! Är ju inte så skoj att gå ut nu direkt, men jag kanske ska gö de ändå. Är ju skönt att gå på promenad. Får se hur de blir me de. Har iaf tränat lite idag, så jag har ju gjort nånting bra iaf :P Ska nog gå ut och ta in mer ved om en stund, så de blir fullt i källaren nån gång. Måste plugga också och dammsuga mitt rum. De e la typ de jag ska gö idag.

Har kollat på Honey idag också. Gillar Jessica Alba, hon är en riktigt bra skådis. Och hon är ju så himla vacker =)

image337

Ha en bra da!

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0