Onsda

Hejsan svejsan!

Har ni haft en bra dag? Min dag har varit sådär. I morse så va jag inte så pigg direkt. Har haft ont i hövet ända sen igår kväll, gick aldrig över fast jag tog tabletter och så. Börjar få lite ont i halsen, mådde lite illa också, kändes som om jag skulle spy men de gjorde jag inte. Men nu är det mycket bättre. Har lite ont i hövet men annars är det bra =P

Har burit in massa ved idag. Va ju helt tomt nere i källaren. Måste fylla hela källaren och även röja upp här i huset innan lilla sötis Mimmi kommer hit ;P Kan ju inte ligga massa leksaker och annat på golvet när vi får hem na. Vill ju inte få sakerna sönderbitna och vi vill inte att hon ska få i sig nåt som hon kan sätta i halsen heller. Man vet ju aldrig me valpar =P

Har börjat rensa ut en garderob i mitt rum som det bara är massa leksaker i och några gardiner. Måste ha en till garderob för jag får ju inte plats me mina kläder i dom jag har. Ska fortsätta att rensa där snart, måste städa lite i rummet också. Så jag har lite att göra innan jag ska sova ;P Är ju inget bra på tven nu direkt så jag får roa mig me sånt istället hehe =P

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0