Onsda

Hejsan!

Gjorde en kiwi smoothie i morse =P Va rätt go men jag gillar fruktsmoothie bäst. Men jag ska fortsätta att testa andra för jag kan ju hitta nån som jag gillar jätte mycket ;P


Kiwi Smoothie

2 kiwi
1 banan
1-2 dl vaniljyoghurt
Några isbitar

Jag tog 2 dl så det smaka lite mer vanilj. Men de smaka banan och lite kiwi också. När man har i bananer så tycker jag att dom tar över smaken lite. Dom smakar mycket fast man har i massa annat. Så jag ska testa att gö olika smoothie utan banan. Är ju lite tråkigt när det smakar mer de fast det ska va tex, kiwi smoothie. Men de är ju gott iaf men ändå.

Har inte gjort så mycket idag. Kollat på tv, goat me lilla sötis Mimmi =P Ska gå ner och plugga snart och så måste jag träna.

Ha en bra da!

Ciao!


Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0