Sönda

Tjena

Rätt härligt väder idag. Sol och flera plus grader =P Tror det blåser lite också. Så idag får det bli leggings och en tunika tror ja =P Skönt att inte behöva pälsa på sig en massa kläder. Ska kanske gå på bio me 2 utav mina små syrror. Är nån tecknad film men jag tror att den kan va rolig =P Kan la va skoj att gö nånting me Bella och Danne för en gångs skull. Jag brukar ju inte direkt hitta på nånting me mina små syskon för dom är ju oftast så himla jobbiga. Fast dom där 2 är lugnast så det är lite lättare att gö nånting me dom =P

Gjorde fruktsmoothie i morse =P Känner mig piggare när jag har fått i mig en massa frukt. Så jag ska fortsätta me de så jag kommer igång lite fortare på morronen, är ju alltid så seg =P Har duschat och kollat på tv. Ska snart gå och göra mig i ordning, sitter ju här i bara morgonrock. Kan man ju inte gö hela dan ;P

Kolla ju på Melodifestivalen igår. Tyckte att alla dom som gick vidare va rätt förutom den där operabruden. Gilla inte henne över huvud taget. Tycker att Patrik skulle ha gått vidare istället för henne. Tycker att det va lite konstigt att han inte gjorde de. Men men... Va inte några sådär jätte bra låtar den här gången heller. Ingen som man tycker är sådär jätte bra. Lite tråkigt men...

Aja ska gå och gö mig i ordning nu.

Ha en bra da!

Ciao!


Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0