Sundsvall

Hej!

Åkte till sundsvall idag me mami och Cassandra. Cassandra skulle ju kolla efter ett ryggskydd men de fanns inte det som hon ville ha och dom andra va fula tyckte hon. Vilket dom inte va och vad spelar det för roll, hon ska ju ändå ha den under jackan. Gick runt på lite olika affärer. Kollade efter en Mimmifilt till lilla Mimmi men vi hitta ingen. Kanske hittar nån sen. Jag köpte iaf 2 väskor =P En på Wedins och en på Kappahl, va rea på båda 2. Lägger in bilder på dom imorron. Mamma köpte 3 väskor på Wedins, alla på rea. Och hon klagar å säger att jag har väskmani, men hon börjar också få en del väskor nu =P Så hon kan då inte klaga på mig =P

Har varit varmt och skönt idag. Höll på och dö av värme när vi kuta runt i alla affärer. Det är ju rätt jobbigt när man ska handla på vintern, för det blir ju så varmt när man har massa kläder på sig. Är ju mtcket skönare på sommaren. Är inte så roligt att åka till stan heller när det är blöt och plaskigt ute, för bilen blir så hinla skitig, specillet framrutan. Är ju inte så skoj att åka bakom lastbilar direkt, eller ens åka förbi dom för man blir ju helt nerstänkt. Ska också börja köra lastbil så jag kan stänka ner alla som åker förbi =P Hehe nee men de är nog skoj att köra lastbil, så nån gång ska jag ta lastbilskörkort =P Är ju alltid bra att ha.

Ska kolla på Grey's som börjar snart och sen Heroes =P

image367

image368

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0