Tisda

Tja!

Har testat en ny smoothie idag =P Väldigt enkel, men de va inte riktigt min smak. Lägger ut receptet här iaf.

2 1/2 dl vaniljyoghurt eller mild naturell yoghurt
1/2 banan
1 dl blåbär

Mixa ihop allt i en mixer sen är det klart.

Jag tror att den är goare me vaniljyoghurt och färska blåbär, för frysta är ju inte lika goa. Och jag använde naturell yoghurt och jag gillar inte ens de =P Och de smaka lite mer yoghurt och banan än blåbär. Så jag skulle nog gilla den bättre me vaniljyoghurt. Ska testa flera så jag hoppas att jag hittar nån som är mer i min smak ;P Kommer iaf lägga ut alla recept här =P

Har inte gjort så mycket än. Kollat lite på tv och kollat i Halens katalogen som kom idag.

Ciao!

Michelle


Kommentarer
Postat av: Lexie

svar: jag är ocksp heltokig i filmer :D finns inget mysigare än en bra film och popcorn :D

2008-02-26 @ 14:42:24
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0