Freda

Tjena!

Sitter just nu bara här och lyssnar på musik, Christina så klart ;P Ska kolla på Let's dance som börjar snart.

Har varit till ånge idag me mamma. Skulle ju självklart hamna efter en lastbil när jag svängde upp från E14. Såg inte ett piss heller för de va ju bara helt vitt framför mig efter all snö som lastbilen yrde upp, så jag kunde ju inte köra om han heller. Sen när vi kom in i ånge så såg vi att de va 2 st som hade krockat vid ICA. En tant som körde ut från ica och en kille körde rakt in i sidan på den bilen. Vet ju inte vems fel de va men..
Va in till guldaffären där och skulle byta batteri till min klocka, men hon hade inga såna batterier, så himla ovanligt att hon inte har saker hemma. Köpte en ny kedja till den iaf, är ju en halsbandsklocka. Va inte samma färg som på klockan men jag får ha den så länge tills jag hittar en bättre kedja. Fick byta batteri på Shell för där gör dom också de. Handla lite andra saker också. Va in på banken me mamma och så va vi upp på skolan lite fort för mamma skulle få lite pappe ifyllda. Va in en sväng på färghandeln också, skulle kolla efter lite röda färger för jag ska ha mitt rum i rött. Men de fanns inte den färgen som jag vill ha.
Har kört Kim till fränsta också för dom skulle iväg på nåt läger. Har tränat också me mamma. Är bra att vi har kommit igång me de nu =P Ska börja simma också, får se om vi kanske gör de imorron. Lite tråkigt bara att jag blir så uttråkad när jag bara ska simma fram och tillbaka. Är ju inte så roligt. Men man får gö de iaf.

Har inte gjort så mycket sen jag kom hem. Har käkat mat och suttit här ett tag. Ska gå ner och kolla på Let's dance som har börjat nu ;P

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0