Gossip Girl ikväll

Hej!

Allt bra me er? Här är det bara bra iaf =P Fick sova lite längre idag, gick upp vid 8. Tidigt tycker la de flesta, men jag brukar gå upp vid halv 7-7, så det blev ju lite längre än vanligt =P Lyckades lägga mig halv 11 igår också. Riktigt stolt över mig själv hehe ;P Brukar alltid komma i säng vid 12, halv 1, så jag har verkligen gjort framsteg =P

Va uppe på skolan ett bra tag idag. Pluggade massa matte och så satt jag vid datan och kolla runt på massa olika saker. Jag och mami gick och käka thai mat. Vart lite besviken för dom hade varken nudlar eller oliver då =( Dom har alltid de men inte nu. Och jag som älskar de. Va till posten och hämta mammas körkort, för idag lyckades hon få me sig lappen ;P

Vissa gubbar och tanter borde varken få köra bil eller befinna sig bland bilar. För i morse när jag och mami va på väg upp till ånge, så va de nån gubbe som hade stannat mitt i vägen och som gick över vägen för att hämta post. Han kunde ju knappt gå så han gick ju skit sakta. Och så stannar man inte bilen mitt i vägen heller. Sen när han väl kom iväg så körde han mer på vänster sida än på höger. Farlig gubbe de där. Sen i ånge så va de ju några tanter som står mitt i vägen på parkeringen och en som skulle gå till dom, fast vi kom åkandes. Vissa tänker ju inte på att det kommer bilar. Men vill dom bli påkörda så visst. Men man måste ju kunna tänka lite och inte bara gå.

Idag börjar ju Gossip Girl också =P Gu va gla mami kommer bli när hon får veta att jag ska börja följa ett nytt program ;P

image305

Ha en bra kväll!

Ciao!

//Michelle

Kommentarer
Postat av: Viktoria

hejsan! hur är de? kom på att ja ska fråga, vad är de för slaks skola du går? är de komvux eller någe sånt? funderar på att söka lite kurser men vete fan vad man ska söka till för slaks skola! :P
puss puss

2008-01-29 @ 21:49:23
URL: http://vickannilsson.blogg.se
Postat av: soffen

heeey.. :D såg du gossip girl? vad tyckte du om den? hade du läst boken? hehe.. ^^

2008-01-30 @ 12:29:57
URL: http://guldsoffen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0