Lörda

Hejsan

Har ni haft en bra da? Själv har jag haft en rätt lugn da. Lämna och hämta Cassandra på getberget, upptäckte där att en baklampa på min bil har pajat. Ska köpa nya lampor så jag kan byta den och ha nån liggandes om nån mer lampa skulle paja. Va till fränsta en sväng me mamma å tanka, sen åkte vi till Patrik men han va inte hemma. Han gjorde nånting som man inte får gö idag. Aja baja! =P Va till affären me mamma och köpte en tidning, In Touch och bomullsrondeller. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Har bara legat å läst tidningen ich börjat läsa 5:e Harry Potter boken. Ska träna sen och städa lite i rummet.

Höll på å köra över en ekorre när jag hade hämtat Cassandra och va nästan hemma. Såg att den satt på kanten av andra sidan vägen, och tänkte att den skulle nog kuta över vägen vilket den gjorde också. Men jag tvärnita när jag såg den och den hann precis över me nöd och näppe. Vill ju inte döda små söta djur så jag tvärnitar lätt då =P Jag kommer alltid gö de om jag inte har nån bil bak i arslet för då är det ju inte så skoj direkt. Men annars kommar jag alltid gö de elle ja iaf försöka väja. Vill inte döda djur i onödan direkt. Den här lillen klara sig iaf som tur va =)

Här är det jag köpte i stan i torsdags.

           

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0