Lörda

Tja!

Allt bra me er? Här är det bra iaf =P Känner mig lite slö bara. Men jag ska snart gå ner och städa rummet lite och träna. Ska va barnvakt lite senare så jag måste gö sånt innan. Ska hämta Bella och Danne sen också hos pappa, för dom får va här hemma me mig och Isak för Isak blir ju så ledsen när mamma åker iväg och när han inte har nån att leka me. Och han tycker ju att det är mycket roligare att leka me Bella och Danne, vilket jag kan förstå =P Dom är ju mycket mindre så det är ju roligare då. Han kan bli så tjatig när han inte har nån att leka me, ska hela tiden gö massa andra saker, kan aldrig bestämma sig. Så jag får va barnvakt åt dom 3. Ska titta på film och käka chipsgodis och läsk som mamma och jag köpte förut idag =P Äter ju inte de direkt längre så de kommer bli gott ;P

Ska gå ner och gö lite nytta nu =P

Ha en bra da!

Ciao!

//Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0