Månda

Hejsan!

Jaha idag började skolan.. Hade ingen lektion men mamma hade engelska så jag åkte upp iaf så slapp mamma åka buss. Satt och läste lite tidningar och plugga lite engelska medans hon va på lektion. Handla lite innan vi åkte hem också. Skulle egentligen ha skickat tillbaka mina röda pumps till Ellos idag som jag ska byta, men dom glömde jag ju självklart hemma. Måste komma ihåg att ta me dom imorron.

Har tränat idag, känns skönt att jag har fått in de rätt bra nu. Ska fortsätta så också =P Mamma och jag ska ju börja träna och simma sen tillsammans också. Kommer bli skönt att simma också för det saknar jag på vintern.

Kolla på One Tree Hill idag också. Va avsnittet där Derek tog Peyton till fånga. Har inte sett det förut så jag va gla att jag fick se det idag =P Kolla även på OC =P Älskar dom programen ;P

Ska gå på en promenad nu me mamma och Cassandra. Och dom får la damp snart om jag inte gör mig klar, så jag får la gå ner och gö de nu.

Ha de gött!

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0