Månda

Hej hej!

Vart inte nåt vettigt gjort på skolan inte. Skulle ju egentligen ha pluggat engelska och gjort lite datakunskap. Men så vart de ju inte, utan jag läste kapitlet om Original Gangsters i boken Svensk Maffia. De som är så jobbigt när jag börjar läsa en bok är att jag brukar ha svårt att sluta då =P Men de blir lite lättare nu när jag har läst kapitlet om OG och Denho Acar. Va ju därför jag köpte boken, för att kunna läsa om han och hans gäng. Faktiskt rätt intressant att läsa om den svenska maffian.

Va och käka på Mittis också. Go mat där =) Handla lite innan vi åkte hem också. Hämta Isak på dagis och så. Ska träna om en stund, ska även städa lite i rummet, bära in lite ved för de är ju självklart slut nu. Ska kolla på Outsiders som börjar kl 20 också. Den här gången handlar det om sex,socker,choklad och spel missbruk. Kan ju va rätt intressant att se. Ska plugga lite och duscha sen också, så de är en del jag ska gö innan jag ska sova =P

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0