Onsda

Hej!

Ska börja me att säga Grattis till mamma som fyller år idag! =) Och Grattis till Viggan som tog körkort idag! =D Får hoppas vi fyra kan ses snart ;)

Jag och mamma stanna hemma idag, va ju egentligen tänkt att vi skulle upp till skolan men vi sket i de eftersom mamma fyller år. Va skönt att kunna sova lite längre idag. Åkte till fränsta vid kvart över 1 för mamma skulle på ett möte me Cassandra på skolan. Så jag fick sitta utanför och läsa tills dom va klara. Har inte varit in där en enda gång sen jag sluta 9:an. Saknar de inte precis =P Sen vid 2 så åkte vi och träna. Skönt att träna men jag hatar deras gym. Så himla tråkigt och så finns det ju inte så himla mycket saker direkt. Kanske ska börja träna i ånge sen stället för där lär de ju va bättre. Skulle vilja träna på sats men de lär ju knappast finnas här uppe ens. Verkar iaf jätte bra där.
Sen åkte vi och handla lite och sen när vi kom hem så käka vi massa glass, kakor och massa annat gott ;P Ska snart plugga lite också. Vill egentligen inte de men man måste ju. Ska se om det är nånting bra på tven idag också.

Imorron ska jag och mamma åka till stan me Uffe också. En vän till mamma och pappa. Får se om man hittar nå roligt att köpa. Skulle behöva ett par nya skor, vill ha några snygga platta stövlar, men jag är ju så kräsen så jag har ju inte hittat några heller. Kan ju hoppas att man hittar några i morron.

Ciao!

// Michelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0