Slö idag

Hejsan!

Har varit rätt slö idag..Rätt skönt faktiskt =P Sov lite mer förut efter att jag hade käkat frukost och så. Skönt att sova riktigt ordentligt för en gångs skull. Ska gå och lägga mig i normal tid idag också så jag får in rutinen igen. För det måste jag verkligen få nu. Funkar ju inte att alltid va as trött när man ska va i skolan. Och jag å mamma ska ju börja träna sen också, innan skolan börjar. Så vi ska ju träna vid 8 på morron och då kan man inte gå och lägga sig så sent som jag gör nu.

Har iaf tränat så jag har gjort nånting bra idag iaf =P Har legat och läst lite, sovit, fyllt diskmaskinen och suttit här ett tag nu. Ska nog titta lite på tv sen också. Får se om det är nån bra film elle nåt ikväll.

Ha de gött!

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0