Sönda

God morgon!

Hur mår ni idag då? Själv är jag rätt trött, skulle kunna sova flera timmar till. Men man kan ju inte sova bort hela dan. Ska snart gå ner och käka frukost, fil och flinger me russin i =P, ett glas juice och kanske nån macka. Är rätt hungrig ;P

Upptäckte att det har snöat i natt =/ Fan jag som bara vill bli av me all den här snön och få sommar nån gång..Men de lär la dröja ett tag innan vi får sommar här. Längtar iaf jätte mycket tills dess, då man kan gå runt i fina sommarkläder och skor. Vill ju testa mina nya pumps och dom andra skorna nu ju ;P Så himla härligt me sommar! =) Önskar att vi hade sommar året runt här, för de skulle va så himla skönt å slippa kylan. Men de skulle la va lite tråkigt också att inte ha nå snö på julafton och så. Men jag skulle lätt kunna bo utomlands över vintern, skulle va riktigt skönt.

Nee nu ska jag gå och käka lite.

Ha en bra da!

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0