Sönda

Hej!

Har inte gjort så himla mycket idag. Har kört upp Bella på getberget. Har kollat på Vänner och ska åka och hämta Kim och Cassandra i fränsta nu och så ska vi åka och hämta Bella sen.

Gick och la mig väldigt sent inatt. Satt uppe tills mamma kom hem, hon va iväg och fira en kompis som dom hade fest för och så. Va borta i flera timmar. Sen när hon kom hem så berätta hon massor om va som hade hänt och så. Finns så mycket konstigt folk här kan jag ju säga =P Sen kolla vi på nån skräckfilm. Så jag kom i säng vid halv 5 imorse. Va inte så trött när jag vakna vid 10 men jag lär la va lite trött ikväll..

Aja måste åka och hämta dom nu.

Ciao!

//Michelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kul att du är med och tävlar :)

2008-01-28 @ 17:29:39
URL: http://matildafrisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0