Onsda blir en rolig da

Yes, imorron kommer det bli roligt =P Ska in till stan och shoppa lite, sen ska jag, Helene & Viggan se sex and the city filmen =D Och efter det så blir det gatufesten =P Kommer nog bli väldigt roligt! =) Och SATC filmen har man ju bara längtat efter ;P

Gick på en promenad förut idag me Helene & Mimmi. Va väldigt skönt och solen titta ju fram då också, så det vart ju lite varmare =P

Åkte till fränsta förut också me mami, Isak & Cassandra. Handla lite, kollade om jag hade fått pengar, hämtade Emma, åkte till Danielssons och sen till Anders för att kolla hur det går me Kims moped. Men den hade dom inte gjort nånting på än. Den har bara varit där i ett antal veckor nu.

Har legat och läst lite och kollat på tv. Måste fixa i mitt rum idag också. Har inge större lust att gö de men jag måste, för nån gång måste jag ju gö de.

Ska kolla på början av Shooter som börjar klockan 9 =P Måste ju se den första halvtimmen av filmen nån gång ;P Ska fixa nånting att äta innan =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

haha kanske.

så viggan ska med imorrn? :)

2008-07-02 @ 00:18:48
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0