Regn

Ja här är det pissigt väder som vanligt =/ Så himla tråkigt..

Har varit upp en sväng till ånge idag me mami. Handla lite och så. Sen har jag städat lite i rummet, kollat på tv och lyssnat på Isprinsessan =P Det är väldigt svårt för mig att slita mig från en bok eller som nu, en ljudbok. Vill bara läsa/lyssna klart, speciellt när boken är bra. Lyssnar så mycket som möjligt när jag gör andra saker, men mina syskon är väldigt duktiga på att föra ett jäkla liv så det är inte så lätt att lyssna på mobilen.

Hade tänkt springa lite innan jag ska kolla på tv kl 21.00, men regnar det så tänker då inte jag ge mig ut iaf. Får la träna istället. Måste iaf gö nånting =P

Nee nu ska jag gå ut och ge Em lite mat.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Maria

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/goodiebagtavling.html#comment



Jag har startat ytterligare en goodiebagtävling, värde 2000:- , än är ingen med o tävlar, så se till att vara med, hihi ;) Den kommer nog inte pågå så många dagar!



Hoppas allt är bra med dig ha en toppen dag! :)

2008-07-23 @ 11:50:57
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0