Shopping, SATC & Gatufesten

Va i sundsvall nästan hela dan igår. Innan jag och Helene drog dit så va jag i parken och träffa några släktingar från Danmark och så. Väldigt roligt =) Spelade fotboll och brännboll, fast inte jag, ja tog massa kort =P Fast inte me min kamera utan me min syrras och en utav släktingarnas kamera. Sen vid 2 ungefär så drog jag till fränsta och hämta Helene och sen drog vi iväg till stan. Gick runt i nån affär, handla lite på GinaTricot sen gick vi och mötte Viggan =) Sen gick vi och handla lite mer i andra affärer ;P Fast jag köpte inte så mkt. Får se om jag kan lägga upp några bilder, kameran har damp och fixar inte över bilderna. Men jag ska ha in dom.

Sen drog vi till bion och kollade på Sex and the City filmen som va as BRA! ;P Måste köpa hela serien och filmen sen =P Fast jag förstår inte riktigt att den är barntillåten, va ju lite olämpliga grejer me där =P Va ju roligt när Charlotte sket ner sig =P Sen så älska jag Carries nitskärp och skorna, dom som hon hade på sig i början tror jag det va =P Så snygga! Filmen va verkligen underbar! =)



Efter filmen så drog vi ner på stan och kollade lite på Amy Diamond som sjöng då =P Gick runt en hel del där, träffa Linnea & Dennis och 2 andra snubbar. Gick och köpte cider och cola till mig eftersom jag skulle köra =P Gick typ bara runt där, finns inte så mycket att gö där direkt.
Lite senare på kvällen så följde jag och Helene me Viggan, Linnea & Dennis till Viggans bil då dom skulle åka hem. Sen på vägen tillbaka så träffa jag och Helene på 3 grabbar som va fulla =P Ställde sig och vänta på oss. Ena killen gjorde mig typ döv på ena örat för han va ju bara tvungen att skrika som fan när han stod precis bredvid mig. Och en annan ställde sig bredvid mig och börja surra om att en kille lite längre ner stod och slicka på stolpen =P Sen börja dom fråga hur många vi hade legat me och surra en massa strunt. Ena killen fråga om vi skulle ligga me varandra. Jag sa nej, han ba men bara lite. Haha lite =P Aa visst va ;P Sen kom vi till övergångsstället och där sprang vi över fast det va rött och så vart vi av me dom =P Träffa en söt och trevlig vakt som stod i ett tält som jag och Helene gick in i =P Synd bara att man inte kan ställa sig och ragga på en vakt ;P
Träffa en av Helenes kompisar en liten stund innan vi skulle åka hem. Kom hem efter halv 1 nån gång. Hade as ont i benen, det är verkligen inte bra att gå runt i ballerina för länge. Kan ju säga att det va as skönt att få lägga sig i sängen och sova =P

Och idag har jag solat, badat, åkt till fränsta en sväng och köpte en luftmadrass =P Stoppat kattslagsmål där Knarpus & Miller försökte döda varandra. Dom sluta inte att bråka fast mami spruta massa vatten på dom och annars brukar dom bry sig om det. Men inte idag, har aldrig sett Knarpus slås så där förut och jag har stoppat en hel del bråk där han har varit me. Helt jävla galna va dom, och vilka grepp dom fick in ibland. Mami sa att man inte direkt ville gå imellan, men jag vart så jäkla arg så jag tog tag i båda 2 och höll isär dom. Hade tur som inte själv fick en massa stryk av dom, för det är inte speciellt skönt att få 2 galna katter på sig =P Knarpus är rätt sönderklöst i ansiktet, i örat på benet och säkert en massa andra ställen som jag inte har sätt än. Miller hade en massa sår han också. Är så himla trött på att han är här och bråkar hela tiden me Knarpan. Hänger efter han som en liten svans och bara bråkar. Inte konstigt att Knarpan blir galen tillslut. Och inte har vi fått tag i pappa heller, jag vill att han ska ge bort han för jag orkar inte me det här. Och dom bryr sig inte speciellt mycket om han så jag fattar inte ens varför dom har han.

Nu ska jag se om jag kan få in bilderna på datan, så ni kan få se va jag köpte igår.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0