Tisda

Bläää! Idag är det riktigt piss väder. Sitter här och bara väntar på att det ska börja spöregna och kanske åska. Hatar när det är sånt här väder, blir alltid så seg då. Man blir så mycket piggare när solen är framme. Så solen, du får gärna komma fram igen =P

Får fixa me grejer inne idag. Ska flytta min bokhylla som jag inte har orkat bry mig om att gö än ;P Sen kanske vi ska börja fixa i hallen uppe, så att vi kan börja måla där. Skulle va bra att få klart sånt där så det blir lite snyggare här hemma ;P + att jag vill få mitt rum målat nån gång nu när jag äntligen har bestämt mig för en röd färg som jag gillar =P Och som jag hoppas blir fin sen också, annars blir jag inte speciellt gla ;P Är rätt kräsen när det gäller såna där saker.

Gud, ibland hatar jag Isak. Han ska bara bråka hela tiden den lilla skit ungen. Varför kan ungar aldrig bara vara snälla? Just nu bråkar han som fan me mami, vilket han tycker är skit skoj. Ahh, jobbiga unge. Nee nu åker han i säng! Satans unge.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

men michelle, inte hata sina syskon ;P

2008-07-01 @ 13:08:53
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: sonja

okej tack jag lyckades så det gick bra=) okej härligt jo det e bra med mig med=) jaaha men gud va kul vart e de då? vad är det för ställe?? jo det går bra på ica haha lite långtråkigt ibland men ibland e det kul=P vad ska du göra i sommar då? nåt speciellt??=)

2008-07-01 @ 14:00:44
URL: http://fluffsonja.blogg.se/
Postat av: leia

men imorn blir det SOL minsann....kan man ju hoppas iaf.



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0