Underbart väder

Är det just nu iaf. Jag hoppas att det håller i sig hela dan så man kan ha klänning på sig idag =P Blir ju så varmt att springa runt i massa affärer me massa kläder på sig. Och sen är det ju roligt om man kan få använda klänningar och sånt nu, är ju ändå sommar =P Och att det är varmt sen ikväll också så man inte fryser ihjäl på Gatufesten =P Kommer iaf bli en underbar da =D

Igår såg jag äntligen hela Shooter ;P Va egentligen tänkt att jag bara skulle se det jag hade missat men sen så kunde jag inte gå därifrån =P Gillar den där filmen väldigt mycket måste jag säga =P



Idag kanske vi ska träffa några utav våra släktingar som är från Danmark. Dom skulle komma hit till parken nån gång idag och jag hoppas att jag hinner träffa dom innan jag drar till stan. Skulle va roligt att träffa dom iaf =P

Nee nu ska jag gå och fixa me massa grejer.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

ja men lätt ;P blir kul.

men jag ringer dig när jag är klar hos sjukgymnasten då :D

2008-07-02 @ 12:09:49
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: sonja

men gud vad kul!=) hoppas att du får det! okej jo det blir väl mest samma jag jobbar rätt mycke nu, men de e pengar!=)

2008-07-02 @ 13:17:09
URL: http://fluffsonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0