Badat

Va iväg me hela familjen utom Bella för hon är nere i stockholm me klassen, och så följde Helene me =P Va i Erikslund och bada och där är det alltid skönt att bada. Blåste en del så det va varmare i vattnet än i luften då. Sola en del också, har blivit lite röd men det går nog bort fort. Orkade inte smörja in mig för det åker ju bara av när man smörjer in sig i solen. Smörjer alltid in mig me aloe vera när jag har bränt mig lite, så det brukar försvinna rätt fort. Aloe vera är bra till mycket =P

Fick veta av Viggan att Orlando, min favorithäst uppe på Torsta ska säljas. Hade jag haft pengar så hade jag lätt köpt han direkt. MIn lilla bebis =P Riktigt underbar häst. Skulle vilja köpa Grane också, min favorit i körstallet =P Men det skulle aldrig Erik gå me på iaf =P Men dom 2 skulle jag verkligen vilja ha. 2 helt underbara hästar som jag älskar. Synd bara att man inte har dom pengarna för annars hade jag köpt Orlando på direkten. Va bara tvungen att kolla på annonsen som dom har lagt ut på blocket. Dom säljer ju en annan häst också, Ramondo som fanns då när vi gick där. Tycker kanske att dom ska ha lite mycket för hästarna. Dom andra 2 som dom säljer vet jag inte hur dom är, men dom lägger ju inte ner så mycket tid på att rida till dom direkt. Men men..

Han är så gullig lilla Orlando =)


Låg ute och sola lite till när vi kom hem. Somna även en stund. Är ju så himla skönt ute så jag kunde inte låta bli att somna =P  Ska grilla lite senare också =)

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0