Freda

Tjena!

Jag hatar att jag aldrig kan sova länge. Fast jag la mig vid 2 igår så ska jag självklart vakna halv 9. Och inte kan jag somna om heller, skulle ju ha varit lite skönt att sova lite längre. Kommer nog vara rätt trött inatt.

Sveriges nationaldag idag också. Och inte har amn nåt roligt att hitta på heller. Känns ju inte direkt som om man har lust att åka iväg nån stans, för det är ju ett helvete att åka bil i den här värmen. Är ju bastu i bilen =P Ska nog ta och fråga mami om vi kan grilla idag, va ett tag sen nu. Och så är det inte så mycket som behöver göras på poolen, så idag ska vi nog kunna bada i den ;P

Nee nu ska jag gå ut och sätta Em i en annan bur i skuggan. Hennes vanliga bur står ju i solen hela dan så det är ju as varmt där hela tiden.

Ha en bra da!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0