Freda

Börjar den här dagen också me att tipsa om lite tävlingar ;P

Rätt fint väder idag. Blåser inte så mycket och så är det sol lite då och då. Tycker alla molnen kan försvinna så solen får va framme hela tiden =P Skulle va skönt om det kunde bli sånt där kanon väder som det va i början. Jag hoppas verkligen att det vädret kommer tillbaka snart.

Har för mig att det va nånting som jag skulle skriva här, men jag kan inte komma på vad =/ Hmm, hatar när det blir så. Aja, får se om jag kommer på det sen =P

Nee nu ska jag fixa lite frukost och gå ut och sätta mig =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

hello hello!! känner mig tjatig nu! men vet du om du kommer!! >.< hihi vill ju så gärne veta! hehe kram kram

2008-06-27 @ 12:01:33
URL: http://vickannilsson.blogg.se/
Postat av: Erica

Du har blive ''tagen''. Kolla i min blogg ;)

2008-06-27 @ 12:25:59
Postat av: Malin

Ja precis de e fint :).

2008-06-27 @ 12:26:57
URL: http://brunettmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0