Grey's Anatomy

Börjar om en liten stund. Får man ju inte missa ;P Ska käka lite mer Ben & Jerry's då ;) Mumsigt!



Har varit ute hela dan idag. Älskar det här underbara sommar vädret! Så himla skönt. Har fått lite mer färg =P Ska ligga ute hela dan imorron, och alla andra dagar när det är så här fint för jag ska bli brun som en pepparkaka ;P Så det är bara för mig att vara ute i solen hela dagarna =P Blir jätte skönt sen när vi har fixat till poolen helt så man kan bada också ;P Underbart säger jag bara =P

Har fixat lite me poolen idag, fixat fram lite grejer till den, fixat ut lite skit som har kommit ner där. Sen har jag mest bara legat och slappat i solen. Har kollat lite på tv och läst. Men det är så skönt ute så man vill ju inte vara inne nånting. Har tränat lite också. Funderar på om jag sak ta och gå på en liten promenad efter Grey's, för nu är det skönast att ta en promenad när inte solen är så varm. Får inviga mina nya söta skor också, Hehe =P

Nee nu börjar det snart, ska fixa nånting att käka innan.

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Erica

Ja lylos dom som kan ligga ute och sola hela dagarna.. Själv får var jobba hela dagarna! Men men, man får en tjockare plånbok iaf :)

2008-06-04 @ 22:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0