Hussborg

Va bort till Hussborg för en stund sen. Dom hade öppet hus där så man fick prova på och rida på islandshästarna, kolla på 2 jätte söta minigrisar =) Hur gulliga som helst va dom =P Isak fick rida 2 gånger och Danne testade också. Isak älskar att rida, så han skulle ha haft nån liten häst =P Testa lite golf gjorde dom också.



Igår så grilla vi också. Va bara jag, mami och Kim. Riktigt skönt att det bara va vi, mycket lugnare =P Mimmi och Knarpus satt där ute me oss också. Och knarpan är ju som en liten unge som ska sitta i knä på sin mami när hon äter. Han är precis likadan och han är en katt =P



Sen när jag och mami låg och kolla på tv, så vart det lite livat ute i hallen. Liten kuta ut fort som fan från köket och såg livrädd ut. Men då kunde jag inte se nånting. Sen kommer hon in springandes till oss me Zvinto efter sig. Och den dumma katten hade tryckt sig igenom handtaget på en påse ;P Den lilla tjockisen, båda frambenen hade han
fått igenom så han hade den runt magen =P Han hittar på så mycket konstiga saker den där katten.



Kollade på John Tucker Must Die också. Me super vackra Sophia Bush, snygga Jesse Metcalfe & Penn Badgley, Ashanti, Brittany Snow, Arielle Kebbel & Jenny McCarthy. Rolig och bra film ;P Skratta en hel del =P



Nee nu ska jag gå ut och sola lite =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0