Midsommarafton

Tjena!

Det är halv bra väder idag, lite sol och massa moln. Körde mina småsyskon till parker där dom har midsommarfirande. Hade inte så stor lust att va där själv direkt, men jag kanske ska ta och gå dit en sväng om en liten stund. Fick hämta mina syskon efter en liten stund bara för Isak bråkar som vanligt.

Blev väckt imorse också som vanligt. Isak skrek och tjata och hade sig på Bella & Danne. Hatar när han håller på så, för man får ju aldrig sova i det här huset. Känner mig rätt irriterad över de, + att pappas j*vla katt är här hela tiden. Har god lust att köra över han men det skulle jag aldrig kunna gö. Måste prata me pappa och hans tjej att dom måste kastrera han eller så får dom ge bort han för dom bryr sig ju inte direkt om han. Skulle ha varit bättre om dom aldrig tog katten, för pappa ville ju inte ha nån. Men så ska hans tjej komma hem me en iaf.

Ska nog ta och gö mig lite i ordning nu så jag kan gå till parken en sväng.

Ha en bra midsommarafton nu! =)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja asbra, kan ju du köra oss in till stan när vi vill gå på bio ;P

2008-06-20 @ 14:49:32
Postat av: Linnea

snygg blogg :)

2008-06-20 @ 18:35:09
URL: http://lillss.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-06-21 @ 10:18:36
Postat av: helly

haha ja det är tur jag är så smart att jag förstod ändå ;)

2008-06-21 @ 10:19:28
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0