Midsommardagen

Hallå!

Är allt bra me er idag? Här är det jätte bra iaf ;P Fick sova till 10 idag utan att bli väckt =P Patrik hade Isak ett tag nu på morronen så man hade chansen att sova ett tag ;P Vilket va as skönt =P

Gjorde ni nå skoj igår? Själv så va jag bara mest hemma. Va ju det där i parken på dan, sen va jag hemma ett tag, käka lite av det vi grillade i torsdags =P Mami låg hemma och hade migrän vilket va typiskt att hon skulle få det på midsommarafton. Mina 3 småsystrar åkte hem till pappa för det va är hans helg. Så det vart bara jag, Isak, mami och KIm va hemma en stund. Jag, mami & Isak drog iväg och köpte lite glass och sånt mumsigt ;P Sen åkte dom 2 till Linda & Marko, va några till hos dom också. Jag ville inte följa me för det är alltid en person som blir för full och jag kände inte för att vara där då. Så jag satt hemma själv (så j*vla skönt!) och kollade på Christina Aguilera - Stripped Live In The U.K. =P Älskar den! Va ett tag sen man va helt hemma själv här och i flera timmar dessutom ;P Riktigt skönt =P Kollade på filmen Chocolat med Johnny Depp, Juliette Binoche, Peter Stormare. Tycker den filmen är jätte bra och har sett den ett antal gången =P Tycker ni ska se den om ni inte har gjort de =P Sen datt jag och mami och kollade på nån annan konstig film =P



Idag ska vi till parken och grilla, spela fotboll och sånt där. Fast jag tänker då inte spela fotboll men ;P Är iaf trevligt att vara där för det lär va en hel del folk. Så det ska bli skoj =P

Men nu ska jag käka lite frukost och sen ska jag gå ut och sola ;P

Ha en underbar da! =)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

jag vet inte än, senast nästa helg. beror på när vi ska flytta alla mina saker :)

2008-06-21 @ 13:02:20
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: BLONDINA

åååh christina <3 :D

2008-06-21 @ 21:58:08
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0