Oj va tiden går

Klockan är bra mycket nu. Men jag har inte kunnat sitta här på hela dan för min kära lillebror hade tagit musen och så har han varit borta hela dan. Och han är dålig på att ta me sig mobilen också. Irriterande när han gör sådär.

Va ute och gick me Helene för ett tag sen. Va riktigt skönt att gå på en promenad, fast det va inte lika skönt att jag fick 3 blåsor på fötterna efter skorna. Det här är ju andra gången jag går i skorna så det är ju inte så konstigt. Ska testa 2 grejer som jag såg på Rachael Ray idag, som ska gö det lättare att gå in skor, dom gör det på pumps och så men det borde ju gå lika bra på vanliga skor =P Ska även testa det på mina pumps om det fungerar =P Och gör det de så kommer jag tipsa om det här, för det är ju nånting som alla tjejer nog vill veta. För det kan ju vara en riktig plåga att gå i tex nya pumps.

Har varit ute hela dan. Legat och solat, har ju varit as varmt idag. Kändes som om man höll på och smälta bort =P Men det va skönt ändå, älskar solen ;P Jag hämtade Isak på dagis. Sen hade vi Elin & Emelie här i några timmar. Sen när Linda skulle hämta dom så kom Eva-Lena förbi en stund me sina ungar också. Hon tittade på en vagn som vi har som vi ska sälja och tur nog så ville hon ha den =P Är ju mycket lättare att sälja grejerna till nån som bor nära. En sak kan jag ju säga. Stå aldrig nära en unge som har en vattenslang i handen ;P Först så hade Isak den. Jag stod självklart bredvid han då för jag hade fyllt min vattenflaska. Så kollar han lite på mig sen så sätter han på den så det bara sprutar som fan. Det va första duschen. Sen när Natalie stod me den så hade jag Knarpan i famnen. Stod där och prata me na och sa att hon skulle gå till sin mamma för dom skulle åka hem. Men de ville inte hon och när hennes mamma kom ner och min mami så spruta hon en massa. Och sen så börja hon spruta på mig och Knarpus. Vände mig om för att Knarpan inte skulle få massa vatten på sig och så vart jag helt ner sprutad på hela ryggen och benen. Skit roligt tyckte Natalie och även mami =P Det där såg ju jätte roligt ut. Ja det kanske det gjorde men det va inte lika roligt som det såg ut. Men det va ju tur att Knarpan inte hann bli helt dränkt för då skulle han inte ha blivit speciellt gla min lilla bebis ;P Men man torka ju fort så det va ju inte så farligt direkt =P

Mami fick sin volvo såld idag också. Riktigt skönt. 2 snubbar och enas dotter kom och kolla på den. Det va tjejen som skulle ha den och dom lyssna och kolla bara lite på motorn och sen sa dom att dom skulle ha den. Mami fråga om dom inte skulle prov köra den men det behövdes inte. Sen så skrev dom på nåt papper, betalade och åkte hem =P Det va den fortaste bilaffär jag någonsin har varit me om =P Skönt iaf att äntligen ha blivit av me den. Så onödigt att ha en bil som man inte använder.

Nee nu tjatar Kimmen om att vi ska ut och leta efter Cassandra, innan hon hinner komma hem =P Tror han tycker att jag är seg här vid datan, men han får skylla sig själv. Hade han inte tagit musen så hade jag inte suttit här nu. Han tycker att det är skit roligt att åka runt och leta efter na. Så jag får la ta och masa mig härifrån nu.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0