Onsda

Vill man försöka sova här hemma, då går det inte för då ska man bli väckt hela tiden.. Först väckte Knarpus mig vid 6 för han ville gå ut, sen vid typ 7 så vart jag väckt av att Isak håller på och bråkar me mami så hon håller på att bli tokig. Jag har rätt svårt för att somna om men jag försökte ett tag men jag fick ge upp. Det är sånt här som gör att man inte vill ha barn i första taget. För mina syskon är as jobbiga och då blir jag rädd att jag ska få lika jobbiga ungar =P För mina syskon är extrema. Men nån gång i framtiden ska jag ha barn.

Piss väder idag =/ Hoppades på att det kunde få va fint i några dagar, men inte då. Hatar sveriges skit väder.

Hittade Zvinto i handfatet i går kväll =P Han såg inte sådär jätte gla ut när jag kom och väckte han ;P Han och Liten har så konstiga saker för sig =P

Nee nu ska jag gå och käka lite frukost ;)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

haha va bra, jag beställde en igår också,

så den kommer idag ;P

2008-06-18 @ 11:11:29
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0