Onsda

Hejsan!

Vart bara 1 inlägg igår. Mina syskon är cp som vanligt och ska alltid bråka om datan. Så dom tar musen och gömmer den för varandra och även internetjacket. Så om inte nån utav dom får sitta så kan dom jävlas me alla så att inte nån får sitta. Väldigt irriterande att dom ska va så jäkla ego. Och det går inte att dela upp tiden så att alla får sitta heller utan det är ju alltid nån (speciellt en) som sitter hela dan. Och hon skiter i om nån annan får sitta eller inte. Jag funderar på om jag ska ta och köpa en sån där söt liten Asus Eee PC =P Så liten och söt. Lätt att ta me sig överallt bara stoppa ner den i handväskan ;P Vill bara kunna sitta ute på internet och lägga in lite bilder som jag kan lägga in på bloggen. För det är ju bara det jag gör på datan. Sen lägger jag ju in bilderna på den här datan så att jag kan bränna ner dom. Så jag ska nog köpa en sån där liten sötis som jag kan ha me mig överallt ;P

Ja igår så tränade jag lite, kollade på tv, läste, städade lite, gjorde nånting mer men jag kommer inte ihåg vad ;P Mitt minne är inte alltid så bra =P Blåste ju som satan igår vilket det gör idag också =/ Jag som vill ut och springa lite men det är ju inte så skönt när det blåser så här mycket. Om det ändå kunde bli fint väder igen. Får se om jag ger mig ut sen iaf.

Nee nu ska jag gå och käka lite frukost =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

hejsan fröken!

tror/vet du om du ev kunde komma upp på crusingen, du har ju boende hos mig vet du! >.<

kram kram

2008-06-25 @ 13:00:52
URL: http://vickannilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0