Torsda

Hejsan svejsan!

Har legat ute och solat lite idag. Fick ju passa på medans molnen höll sig borta från solen =P Men nu är det inte lika fint väder, bara massa tråkiga moln =/ Får inte börja regna för vi ska grilla lite =D

Sitter just nu och lyssnar på Etta James - At Last =) Älskar den låten =P Älskar när Christina Aguilera sjunger den också =)

Gjorde illa foten lite förut också. Skulle springa och ta Isak för han hade Dannes shorts och skulle kasta ner dom i poolen för han ska ju alltid bråka. Då lyckades jag ju självklart ramla över en sten så jag slet upp ett sår på sidan av foten. Va tvungen att hoppa undan för jag höll först på att ramla över Isak för han stanna precis framför mig så då träffa jag den där stenen istället. Rann massa blod, välsigt mysigt =P Så då va det bara att gå in och tvätta av foten och sätta på nånting över såret för jag vill inte ha in massa smuts där eftersom det är långt ner på sidan, nästan under foten. Så nu är jag lite svullen där. Men men, sånt händer.

Kollade på sex and the city maratonet igår =P Det är ju så himla bra ;P Måste bara se filmen sen ;)



Ciao!




Kommentarer
Postat av: helly

;( ble.

fick hem min sololja idag, fyfaaan vad den luktar gott :D

2008-06-19 @ 17:08:01
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0