Torsda

Hejsan!

Börja den här dagen me att tipsa om lite tävlingar =P Jag hoppas att ni är me och tävlar ;P

Skulle ju ut och springa lite igår, och då tänkte jag att jag skulle ta me mig Mimmi för hon behöver ju röra lite på sig. Jo men tjena, det skulle jag inte ha gjort. Vi kom en liten bit in i skogen sen så vart det tvärstopp. Men jag tvinga me na en liten bit till för hon ska inte lära sig att hon kan vända hem när hon vill. Så jag fick me na en liten bit till och sen sprang vi hem. Fick inte springa så jätte mycket då direkt men en liten bit iaf ;P Tänker då aldrig ta me Mimmi när det blåser iaf för då vill ju inte hon gå efter ett tag. Får hoppas att det blir bättre väder snart så man kan ta me henne utan att hon protesterar efter ett tag =P

Kollade på Pussycat Dolls 2 igår. Tycker det va rätt personer som åkte ut. Och snyggingen Blake som va me i So You Think You Can Dance, va ju me en stund också =P Sen kollade jag på den nya säsongen av Project runway.



Nee nu ska jag gå ner och käka lite =P

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0