Trött

Är as trött som vanligt typ. Är verkligen inte bra att gå och lägga sig sent och gå upp tidigt under en längre tid för sen smäller det bara till och man är as trött i flera dagar, och orkar knappt gö nånting. Hade tänk gå och lägga mig tidigt idag eftersom jag måste gå upp tidigare imorron för jag ska på 2 skolavslutningar och den första börjar vid kvart i 9 typ. Men då är det så att mami tände eld rätt sent så alla har duschat nu på kvällen och jag väntar på att det ska bli min tur. Jag hoppas iaf att jag får gå före Kim för han tar så himla lång tid på sig. Han står bara och duschar i 1 timme fast man säger åt han hela tiden att han måste skynda sig, och då har han inte ens tvättat håret. Och mami å dom andra klagar på mig när jag duschar lite längre ibland. Men det tar ju faktiskt lite tid att skrubba kroppen, fila fötterna, tvätta mitt as långa hår som jag hatar att tvätta, raka benen och så. Men Kimmen är faktiskt värre. Så jag ska då allt duscha före han.

Nee nu måste jag skynda mig ner till duschen innan Kim hoppar in där.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0