Vilket väder

Hur underbart är inte det här soliga, varma vädret?!  Så himla varmt och skönt =D Älskar det! Jag hoppas verkligen att det här håller i sig jätte länge nu =P Regnade igår kväll men det va väldigt varmt ändå och det va ju bra att det regnade på kvällen och inte på dan. Tycker att det kan va så hela tiden, så man kan ligga ute och sola hela dagarna ;P Man börjar ju få lite färg nu =P

Sov till 12 idag. Väldigt länge för mig brukar ju alltid gå upp tidigt. Men jag sov ju bara 4 timmar natten innan så det är inte så konstigt. Lite synd bara att jag sov så länge, när det är så fint väder. Förlora massa sol tid där ;P

Nee nu ska jag köra mami till apoteket. Vill inte sätta mig i bilen för det är ju så satans varmt där, men mami måste dit så då får man stå ut me den värmen den lilla stunden.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

bada i helgen då? ;P

2008-06-02 @ 19:49:41
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: leia

här skulle det behövas lite regn....men jäklar om det inte håller sig till att regna på natten:) jag äääälskar solen....nu när jag var in här kom jag ju på att vi köpte citron/lakritsglassen häromdagen....det hade jag helt glömt bort:)



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0