Grattis Kim!

Hej!

Idag fyller min lillebror 16 år, så Grattis till han! =) Har käkat massa våfflor, kakor & marängtårta ;P Älskar marängtårta, så himla gott ;P

Jag, mamma, Kim, Cassandra & Isak åkte upp till ånge en sväng tidigare idag. Skulle handla lite och köpa ett par skor till Kim. Tycker det är hemskt att se dom 2 husen som har brunnit ner. Trist att Saqqara, pizzerian i ånge skulle brinna ner. Godaste pizzorna där ju. Jag tror att båda bränderna är anlagda, för vad skulle det annars vara. Förjävligt är det iaf.

image492

Dammsög lite innan jag åkte och hämta farmor. Hon har ju fått nå fel på bilen så jag hämta och lämna henne. Satt och prata me henne ett bra tag, träffar na ju inte så ofta. Måste verkligen ta och hälsa på henne oftare.

Ska ta och träna lite sen och kolla på tv. Trodde inte att det skulle va nå bra på tven idag, men jag såg att det va både So You Think You Can Dance och Brothers & Sisters =P Kollade ju på SYTYCD igår och det va lite roligt att Tobias från Let's Dance va me =P Trodde först att det va ett skämt men de va de ju tydligen inte ;P Tyckte det va lite konstigt att han först gick vidare till koreografin, han borde ju ha gått vidare direkt, men de va ju skoj att han gick vidare sen iaf ;P

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0