Grey's Anatomy & Heroes

Nu är jag nästan helt frisk =P Så himla skönt! Så på freda ska jag ringa stallet =P Ska in till Sundsvall imorron för Mimmi ska vaccineras och Zvinto ska kastreras. Ska gå runt på lite affärer och så, å jag hoppas att jag hittar ett par skor som jag vill ha ;P

Har inte gjort så mycket mer idag sen jag kom hem från fränsta. Har varit skit seg. Har läst lite, tränat lite grann och så har jag kollat på OC och smällt i mig massa melonglass =P Väldigt mumsigt! ;P OC är ett utav mina favorit program ;P Och jag vet att jag har rätt många favorit program, men det finns ju så himla mycket bra program som jag bara måste kolla på ;P


image467

Och snart börjar Grey's Anatomy och sen är det Heroes ;P 2 program till som jag älskar ;P

image468

image469

Ha en trevlig kväll!

Ciao!


Michelle


Kommentarer
Postat av: Malin

Tävlingen avslutades för exakt 110 kommentarer sedan :)Men när bloggen fyller ett år kommer en liknanade tävling upp!

Go Greys säger jag bara :)

2008-03-19 @ 21:34:15
URL: http://malinfjellstedt.blogg.se
Postat av: Elina

vet inte om jag fattade det rätt, men har heroes börjat sändas igen??

2008-03-20 @ 01:11:42
URL: http://finaelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0