Lörda

Hejsan!

I natt så snöa de ju självklart ännu mer. Jag som hoppades på att det inte skulle komma nå mer snö nu, men de skulle de ju.. Hatar den här jäkla snön! Man får bara skotta och ha sig hela tiden.. Vill att all snö ska försvinna nu så man kan börja gå me andra kläder och skor. Man skule ha haft ett hus i nåt varmt land som man kan bo i på vintern, så man slipper all den här snön..Har varit ute och skottat på parkeringen.

Har busat en hel del idag med Mimmibus ;P Hon är ju så go och busig den lilla råttan ;P Har kollat på tv också. Har massa andra seker som jag måste gö innan den här dagen är slut. Så jag får la ta och gå här ifrån snart..

Är ju Melodifestivalen ikväll också =P Hoppas att det är 2 bra låtar som går vidare till Globen.

Nee nu ska jag gå och gö nånting vettigt ;P

Ciao!

Michelle

Kommentarer
Postat av: The City

Jag håller på Sibel ;)

2008-03-08 @ 19:41:38
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0