Lörda

Idag är ingen bra da. Har mått dåligt sen i morse, känns som om jag ska spy fast jag inte gör de, vilket jag är väldigt gla för. Mår lite bättre nu och jag hoppas att det har gått över tills i morron, för då ska jag och mamma på hundutställning. Så jag har bara legat framför tven sen 7 typ. Kunde inte sova för att jag mådde så illa, så då fick det bli tven =P Har kollat på massa olika program och Christina Aguilera - Stripped Live In The U.K =) Älskar den! Ska gå ner och försöka äta nånting, har inte kunnat äta sen igår. Skulle va skönt om man kunde få i sig lite käk, och hoppas på att jag inte spyr då. Har även fått jaga Liten för hon tog nåns halstabletts påse och sprang iväg, så det hamna massa halstabletter över allt ;P Hon leker me typ allt så hon skulle ha dom till att bolla runt me. Hon är verkligen inte som alla andra katter den där lilla råttan ;P Men söt är hon ;)

Va skoj att Tina vann Let's Dance igår =P Äntligen en tjej som vinner ;P Både hon och Tony är ju så himla duktiga så det är ju inte sant.

image504

Nee nu ska jag försöka få nånting i magen och gå å lägga mig på soffan igen =P

Ha de gött!

Ciao!


Michelle

Kommentarer
Postat av: shoebox

Krya på dig!

2008-03-29 @ 22:00:45
URL: http://shoebox.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0