Månda

Tjena!

Idag fick jag hem min väska som jag vann för 2 veckor sen. Posten är då bra jäkla seg alltså. Älskar iaf väskan ;P nuknuk har ju så snygga väskor =P


   

Har rensat ur vårat skafferi idag. Jag blir alltid så galen när jag öppnar den dörren och ser allt som bara står där hur som helst. Så idag kände jag att jag bara va tvungen att fixa iordning där inne. Så nu är det städat och fint där inne och så finns det mycket mer plats också. Vi har ju massa tupperware burkar och sånt som bara har stått längst ner i skafferiet på en hylla och dom fyllde jag upp me pasta och grejs. Så det vart bra mycket större plats där inne nu. Skönt att för en gångs skulle veta va man har där inne =P Fick även för mig för ett tag sen att rensa i badrumsskåpet också, för där va det också en enda röra. Man hittar ju alltid fram massa saker som man inte kommer ihåg att man hade eller som man har letat efter, när man rensar ut skåp och sånt. Och här hemma är det ju så jobbigt när alla bara pular in saker huller om buller i alla skåp, riktigt irriterande. Finns fler skåp som skulle behövas rensas igen fast det inte va så länge sen mamma gjorde de.

Har varit på affären idag också me mamma, Danne och Isak. Köpte massa frukt så man kan gö massa smoothie ;P Köpte även nya In Touch tidningen =P Vill man bara läsa skvaller så är den tidningen jätte bra hehe =P

Ska snart gå ut och dra av all snö som är på min bil och skotta. Kommer ju massa snö hela tiden. Hatar det, vill att det ska bli vår nån gång. Men här uppe kommer man få dras me den där jäkla snön ett bra tag till skulle jag tro. Ska träna sen också.

Läste att Jennifer Lopez barn ska heta Emme & Max. Gulligt, men tråkigt att hon döpte sin son till Max precis som Christinas son heter.


image412

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0