Melodifestivalen

Jaha va ju Linda och Charlotte som gick till finalen i Globen. Nordman och Sibel gick till andra chansen. Jag tycker inte att Linda skulle ha kommit me uten det skulle ha varit Calaisa. Annars tycker jag att de va rätt personer som gick vidare. Jag hoppas att Nordman slår ut Carola och Andreas sen för jag vill verkligen inte att hon ska komma me och Nordman är mycket bättre än dom. Men man får ju se hur det blir sen.
Björn va riktigt rolig den här gången ;P Va bäst den här gången, va ju as roligt ;P

Kollade på fotbollshistoriens otäckaste skador på aftonbladet förut. Dom lyckas ju få såna jäkla skador. Fattar inte hur dom lyckas riktigt. Benen är ju åt alla håll och kanter. Jag känner smärtan när jag ser dom där bilderna. En lyckades ju slita av en del av sitt finger. Nee usch säger jag bara. Gå in
här och kolla om ni vill se dom hemska bilderna.

Läste även det där om att 13 åriga tjejer som klär av sig på diskon och så. Jag skulle bli galen om min ena lilla syster som är i den åldern skulle börja klä sig utmanande. Jag skulle kunna bli så tokig så att jag skulle kunna låsa in na nån stans och hon skulle inte få gå ut förrän hon hade bra kläder på sig. Dom är ju bara småbarn. Fattar liksom inte varför det är så roligt att gå klädd så när man är så liten. Nog för att den här världen håller på att spåra ur me tanke på allt skit man ser på tven och i tidningar, när det gäller hur vi tjejer ska se ut och allt. Men iaf dom är ju faktiskt bara småbarn. Och är det bara för att få uppmärksamhet från killar så är det helt sjukt. Dom ska ju inte ens tänka på sånt. Men allting går ju bara neråt i åldrarna nu när det gäller fest, röka, sex och allt sånt där. Helt sjukt egentligen. Jag tycker att det är hemskt.

Nee nu ska jag nog gå ner och gö mig i ordning och gå å lägga mig.

Go natt!

Ciao!


Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0