Ny header =)

Äntligen har man en ny snygg header =P Fick hjälp av en jätte snäll tjej som heter Caroline =) Min förra va ju hur tråkigt som helst. Men den här är skit snygg ;) Och den vackraste är ju me också, Christina Aguilera ;P Hon är ju min favorit och förebild så hon passa bra där hehe ;P Bra att det finns personer som vill hjälpa andra när det gäller sånt här. Själv är jag inte speciellt bra på de och har inte tid att lära mig att fixa sånt heller. Är ju några som ska sitta vid den här datan så den tiden finns inte =P

Tack så jätte mycket för hjälpen Caroline! =)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Inga problem tjejen, Kram!

2008-03-11 @ 21:52:25
URL: http://carolinemelander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0