Onsda

Hejsan svejsan!

Jaha, idag har jag varit ute och gått på en promenad me mamma, 3 utav mina små syskon, Linda, Emelie, Tjorven & Mimmi ;P Mimmi vart lite rädd för Tjorven ibland, vilket inte är så konstigt för hon är ju jätte mycket större än lilla Mimmi =P Men hon va jätte duktig och orka gå hela vägen, för hon ville inte sitta i vagnen me Isak. Finns risk för att hon kan få lite träningsvärk imorron för hon har aldrig gått så där långt förut.

Sen har jag inte gjort så mycket, kollat på tv och så bara. Känner mig lite seg idag, vart ju väckt av Isak jag vet inte hur tidigt. Han går alltid upp vid 5-6 nu för tiden. Han har inte fattat det där me att sova länge när man är ledig.. Han och mamma höll på och surra och hade sig så jag inte kunde sova.. Tack för de. Gick och la mig vid typ 3 inatt så det hade ju varit trevligt om man hade fått sova ett tag. Ska iaf träna snart och så måste jag plugga.

Ha en trevlig da! =)

Ciao!


Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0