Onsda

Hejsan!

Har precis kommit hem. Har varit me mamma i fränsta hos sjukgymnasten. Handlade lite också, köpte lite melonglass som jag ska trycka i mig sen ;P Hämtade Bella & Danne på skolan och Isak på dagis. Och nu sitter jag här. Har inte gjort så mycket mer idag. Såg iaf att jag hade vunnit ett lipgloss från Face Stockholm och en 10ml. kräm från Nivea Visage, hos den här
tjejen =) Tack så mycket! =) Det piggar upp än nu när man är sjuk ;P Roligt att man har haft tur 3 gånger i sitt liv iaf när det gäller tävlingar hehe =P Har då aldrig vunnit nånting förut. Så de va skoj ;P

image463

Städade mitt rum igår också =P Brukar oftast bara dammsuga av lite och så annars, men nu vart det städning av hela rummet =P Men de lär inte va så fint länge, brukar ju alltid slänga massa kläder i fåtöljen och på sminkbordet brukar jag lägga massa saker också. Fattar inte varför, men det är alltid lättare att bara lägga det nån stans där det inte ska va ;P Kan ju hoppas på att man ska skärpa till sig nån gång =P

Kollade på Gossip Girl & Miss Secret Agent igår också =P Synd att det va sista avsnittet just nu av Gossip Girl. Älskar iaf Sandra i Miss Secret Agent ;P Tycker hon gör sin roll så jäkla bra ;P Så himla duktig skådis. Skit bra filmer =P

image464

image465

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0