Snart börjar Miss Secret Agent 2

Hehe elle snart är det la inte direkt =P Är ju mer än en halvtimme kvar ;P

Gick på en promenad förut. Va riktigt skönt, så jag hoppas att det är lika fint väder imorron ;P

Kollade på Remember the Titans & One Tree Hill förut också =P Jag älskar filmer me Amerikansk fotboll & baseball ;P Den här filmen är ju om amerikansk fotboll. Har sett den förut och jag tycker att den är riktigt bra. Det är faktiskt 2 sporter som jag skulle kunna gå och titta på för dom tycker jag är roliga. Men jag skulle inte direkt kunna gå och se vanlig fotboll eller ishockey, för då skulle jag tråkas ihjäl. Synd att det inte finns här.

image488

image489

Ha en trevlig kväll! =)

Ciao!


Michelle


Kommentarer
Postat av: shoebox

Alltså jag missar alltid One Tree Hill! Surt...
Kommer aldrig ihåg vilken tid det är.

2008-03-23 @ 21:02:44
URL: http://shoebox.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0