Sönda

Tjena!

Idag är det jätte fint väder igen =) Synd bara att det ska va minusgrader. Har inte gjort så mycket än, ska snart gå på en promenad. Gjorde ett fotbad förut så nu är mina fötter riktigt lena ;P Så himla skönt att bara sitta me fötterna i varmt vatten ett tag å bara ta det lugnt.

Bella & Danne försökte ha ihjäl oss förut också. Vet inte hur mycket hårspray dom hade, men mycket va det för det stank ända in i vardagsrummet när jag och mamma satt där. Och dom va inne i badrummet. Fy fan, huvudvärk så det heter duga.. Fatta inte hur dom kunde gå runt me all hårspray.

Nee nu ska jag gå ner och gö mig i ordning.

Ciao!

Michelle

Kommentarer
Postat av: Elina

okej. det visste jag inte. då får man snällt sitta o vänta om man inte vill ladda ner. tack.

2008-03-23 @ 18:40:36
URL: http://finaelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0